Pages

PTC

ASDASD

18 Eylül 2013 Çarşamba

%100 Hacker Eğitim Seti




MERHABA ARKADAŞLAR


Tahmin ediyorum ki aranızda hacker olmak isteyen birçok kişi vardır. Bu çok değerli eğitim setinde herşey var.Hiçbirşey bilmeyipte hacker olmak isteyenler için düzenlenmiş şahane bir eğitim kiti. 

Bu eğitim kitinde herşey kademeli olarak anlatılmış.
İçinde 3 adet cd bulunmakta ve en düşük seviyeden en yüksek seviyeye kadar anlatılmış herşey var. Hacker olmak isteyenler bu set tamamen sizler için hazırlanmış.

BURAYA veya resimlere tıklayarak bu seti alabilir ve set hakkında daha fazla bilgiye sahip olabilirsiniz...


2 yorum:

  1. ben azeriyim hacker olmak istiyorum sizinle iwlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Do you need the services of a trusted and reliable hacker ? Contact us today at cryptocyberhacker@gmail.com Our services include the following: School grades hack Clearing of criminal records IPhone Hacking Tricks YouTube Hacking Tricks Email Hack Paypal, MasterCard hack Google Hacks Facebook Hacking Tricks Hacking Software Hacking Tricks IP Address Software Hacking Hack Facebook Password Online Already hacked online shopping pins for sale at give away price Windows Hacking Tricks Control devices remotely hack Android Hacking Tricks Keylogger Gmail Hacking Tricks Twitter Hacking, etc...

    YanıtlaSil