Pages

PTC

ASDASD

18 Eylül 2013 Çarşamba

Websitesi Kurma Eğitim Seti




ARKADAŞLAR ÜRÜN TANITIM YAZISINI SİZE AYNEN AKTARMAYI TERCİH EDİYORUM ÇÜNKÜ ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE AÇIKLAMIŞLAR..



Bilgisayar açma kapamayı bilen herkesin bir sitesi olacak.


Hiç bir programlama ve tasarım bilgisi gerektirmeden, tek kelime kod yazmadan, 5 kolay adımda web sitesi sahibi olacaksınız.. 


Web sitesi nasıl yapılır bilmenize gerek yok!!!


Websitesi Kurma Görsel Eğitim Seti


Bir websitesi kurmak istiyorsunuz ancak site kurma ile ilgili hiçbir bilginiz yokmu?


  • Web Sitesi Kurma Eğitim Seti ile oluşturduğunuz siteniz tarayıcı üzerinden çalışan, kullanımı son derece kolaydır.


  Bilgisayar açma kapamayı bilen herkesin bir sitesi olacak.


  • Eğitim setimiz;  Hiç bir programlama ve tasarım bilgisi gerektirmeden, tek kelime kod yazmadan, 5 kolay adımda web sitesi sahibi olmanız için hazırlanmıştır.


  Hızlı, kolay, pratik  site kurmak mı istiyorsunuz?


  •  İstediğiniz her alanda ticaret, sağlık, eğitim, iş, online mağaza, spor, haber ve daha bir çok alanda site kurmak eğitim setimiz sayesinde son derece kolay olacak.


  Başkalarının Web de yaptıklarına bakıyorsunuz; sizin dünyaya söyleyecek daha çok şeyiniz var,  ama bir Web siteniz yok.


  • Büyük bir ihtimalle, Web de bulunmanın çok pahalı ve çok zor olduğunu düşünüyorsunuz. Sonra diğerlerinin sayfalarına bakıyorsunuz; bu işin bu kadar da zor olmaması gerektiğini düşünüyorsunuz. Ama bir türlü nereden başlayacağınızı kestiremiyorsunuz. Sonra öyle sorularınız var ki, bir türlü kime ve nasıl sorulacağını bilmiyorsunuz.



 Yahu bu iş o kadar kolay mı?


  • Bunun için milyonlar lazım! diyebilirsiniz. Kesinlikle haklısınız eğer web sitesi kurmasını bilmiyorsanız bu iş için milyonlar lazım. Fakat Web Sitesi Kurma Görsel Eğitim Setine sahip olanlar için bu iş o kadar da  zor değil!!!


  • Evet yanlış duymadınız eğitim setimiz sayesinde  1-2 saat içinde ve birkaç adımda istediğiniz kadar, istediğiniz her alanda site kurabileceksiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder