Pages

PTC

ASDASD

18 Eylül 2013 Çarşamba

Anket Kazançları-Kullanıcı Yorumları





ANKET KAZANÇLARI KULLANICI YORUMLARI



Mehmet Yağ.

Merhabalar, ben anket doldurarak para kazandım, piyasada bu işten para kazanabilen pek fazla insan yok. Ben 2 farklı anket şirketinin her birinden 1 çek aldım, (22$ ve 78$ lık) ayrıca ****** şirketinden $26 dolar paypal üzerinden ödeme aldım yakın zamanda.


Halil Kaç.

Çalıştığım şirket işçi çıkarmaya başlayınca uzun bir süre işsiz kaldım ve bunalıma girmek üzereydim. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle bu işe başladım. Bu kitap sayesinde artık bir gelire sahibim.


Murat Miç.

Üniversite sınavına hazırlanıyordum. Boş zamanlarımda sıkıntıdan internetle uğraşırken anket kazançları ile tanıştım. Şu an okul paramın yanında kendi paramıda kazanıyorum








0 yorum:

Yorum Gönder